hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان جنوبی| از ظرفیت نخبگان در توسعه امور شهری بیرجند استفاده می‌شود

خراسان جنوبی| از ظرفیت نخبگان در توسعه امور شهری بیرجند استفاده می‌شود

شهردار بیرجند گفت: استفاده از افراد متخصص، چابک و با تجربه در شهرداری اولویت دارد و نخبگان جریان پیشگام جامعه هستند ازاین‌رو از ظرفیت نخبگان در توسعه و پیشرفت امور شهری بیرجند استفاده می‌شود.

محمدعلی جاوید در نخستین جلسه مشورتی شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند با نخبگان و فرهیختگان استان اظهار داشت: پس از فعالیت 14 ساله در مجموعه‌های شهرداری، حدود یک سال است که خدمتگزار شهروندان بیرجندی هستم و مجموعه شهرداری بیرجند را با دلگرمی از سوابق، تجربیات، اصالت، قانونمندی و فرهنگی که در شورای اسلامی و شهروندان این شهر دیدم انتخاب کردم.

شهردار بیرجند گفت: قانونمندی اعضای شورای شهر، عدم‌مداخله در امور شهرداری‌ها که در قانون به‌عنوان وظایف شورا پیش‌بینی‌نشده و دقت در بحث نظارتی، راهبردی و سیاست‌گذاری منجر به اجرای بهتر تجربیات شد.

او افزود: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهرداری، حوزه شهرسازی است که طی یک سال اخیر سعی در اصلاح برخی امور این حوزه کرده‌ایم و در وهله اول انتخاب معاون شهرسازی برای مجموعه صورت پذیرفت.

جاوید با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته بر اساس منابع درآمدی شهرداری است گفت: پس از تحقق 104 درصدی بودجه در سال گذشته، در سال 97 با ارزیابی دقیق از شهر بودجه را با مبلغ 80 میلیارد تومان بستیم که پس از دو مرحله افزایش در حال حاضر متمم با 104 میلیارد تومان تقدیم شورا شده و تمامی اصلاحیه‌های بودجه نیز برای انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بوده است.

شهردار بیرجند اظهار داشت: عملیات فرزان که در سال 85 آغاز و امور بدون پایه و اساس قانونی و تملک‌های غیرقانونی کار را سخت‌تر کرده بود امسال با تملک 7 واحد مسکونی و 9 واحد تجاری به مبلغ 7 میلیارد تومان که نقداً پرداخت شد به همراه اتمام 100 درصدی عملیات عمرانی پل موسی بن جعفر (ع) که در حال حاضر نصب گاردریل در محل در حال انجام است جزو مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهرداری در سال 97 است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد